Nedēļas uzturs notievēšanai

Advertisement
Advertisement

Liels vēders ir ne tikai neglīts, bet arī ļoti bīstams. Viscerālie tauki uzkrājas mūsu ķermenī ap vēdera dobuma orgāniem.


Tāpēc tie ir bīstamāki par parastiem taukiem vidukļa un sānu zemādas slāņos, un ar tiem ir daudz grūtāk cīnīties. Pārmērīgs viscerālais slānis izraisa diabētu, dažādus iekaisumus, sirds un asinsvadu sistēmas slimības, problēmas ar žultspūsli un pat krūšu vēzi.

Raksta turpinājums - lapa #1
Bet labā ziņa ir tā, ka viscerālie tauki ir visvieglāk sadedzināmi. Pietiek tikai atteikties no mazkustīga dzīvesveida, pārāk augstas kaloritātes pārtikas, normalizēt uzturu un pievienot mērenu treniņu, tā ķermenis ātri no tiem atbrīvojas. Diezgan reāls sasniegums - zaudējums 0,5 kg nedēļā!
Uzturs notievēšanai
Nav jēgas paļauties uz tabletēm, skaitīt kalorijas, praktizēt badošanos vai ietaupīt naudu operācijai. Visi dietologi atzīst, ka svara zuduma uzturs ir visefektīvākais veids, kā sadedzināt ienīstos uzkrājumus vēdera rajonā. Drīzumā tu jutīsies daudz labāk un redzēsi rezultātu.
Kā atbrīvoties no liela vēdera

1. Dzer pietiekoši daudz tīra ūdens un tēju bez cukura

Aizmirsti par dzērieniem ar cukuru un mākslīgiem saldinātājiem. Vienkāršs ūdens, kafija, nesaldināta zaļā tēja - tas ir vissvarīgākais. Mūsu aknas nespēj tikt galā ar lielu saldumu daudzumu, tāpēc tos pārvērš par taukiem vēdera rajonā.

2. Ēd augļus

Tieksmi uz saldumiem palīdzēs novērst augļi. Sākumā tu tos gribēsi ļoti daudz, bet laika gaitā tas pāries. Košļājot augļus, tu veicini sāta hormonu izstrādi un bagātini ķermeni ar šķiedrvielām. Turklāt, augļi satur daudz antioksidantus un vitamīnus.
3. Lieto vairāk dārzeņus

Vairāk piemēroti būs pilnīgi svaigi, sautēti vai tvaicēti dārzeņi. Krāsaini dārzeņi – tie ir barojošu vielu krātuve! Tāpat kā augļi, tie satur vitamīnus, minerālvielas, antioksidantus un veselīgās šķiedrvielas, kas rada sāta sajūtu, jo ilgi pārstrādājas.

Centies dārzeņus necept un kopumā nepakļaut ilgstošai termiskai apstrādei. Labāk tos sarīvē uz rīves un aizdari ar augu eļļu.
4. Ēd vairāk olbaltumvielas

Olas, biezpiens, putraimi – tavi uzticamie palīgi cīņā ar taukiem uz vēdera. Balanda, pākšaugi un seitans (kviešu lipeklis) arī ir bagāti ar viegli sagremojamām augu valsts olbaltumvielām ātrai notievēšanai.

Jo vairāk tu ēd kvalitatīvus proteīnus, jo ātrāk tiek sadedzināti tauki uz vēdera. Tas neattiecas uz dzīvnieku gaļu, jo tā satur kaitīgas vielas, kuras provocē vēža attīstību.
5. Izvairies no rafinētiem ogļhidrātiem

Ogļhidrāti ir ļoti svarīgi mūsu ķermenim. Tomēr ne visi ir veselīgi. Rafinētie putraimi – tie ir graudi, no kuriem tiek atdalītas šķiedras un barojošās daļas, tādā veidā pilnīgi likvidējot vitamīnus. Pie tiem attiecas rafinētie baltie kviešu milti un produkti no tiem.

Gremošanas procesa laikā rafinētie ogļhidrāti pārvēršas cukurā un taukos, pastiprina apetīti, kas izraisa ātru svara pieaugumu.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

1 2 18:54 22.04Santaa
Ko tad pardod alkaholu lidmasinas,vai tad tas ir vajadzigs??Ir un bys vnmer kkadi individi kas radis problemas.Naw alkahols naw problemu
0 0 21:56 21.04Liliy
šis ir sūds.Hihihihihihi
0 0 21:37 18.04цум
цмици
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © torno.lv 2012 - 2019