20 vienkāršu viltībiņu veselībai, kas uzlabos Tavu veselību

Advertisement
Advertisement

Mēs cenšamies izskatīties labāk, ilgāk dzīvot un izstarot veselību. Bet daudziem no mums ir sarežģīti pārvarēt sevi un radikāli izmainīt savu ierasto dzīves veidu.


Tomēr, ir vienkāršas viltībiņas, kas prasa minimālu piepūli, laiku un tēriņu, un kuras var viegli pārvērst par ieradumu.


Ar laiku tās radīs lielas izmaiņas jūsu veselībā un pašsajūtā, un jūs nejutīsieties tā, it kā esat sevi nomocījuši.

 

 

 

Avots: infoniac.ru

Raksta turpinājums - lapa #1
Veselībai derīgi padomi

1. Ejiet aukstā dušā

Vēsai dušai ir virkne priekšrocību. Auksta duša reizi dienā uzlabo asinsriti, paātrina vielmaiņu, samazina poras, paaugstina imunitāti un palīdz atjaunoties pēc intensīviem fiziskiem vingrinājumiem.
Lai pierastu pie aukstas dušas, varat no sākuma pamēģināt kontrasta dušu, vai arī noslēgt mazgāšanos ar aukstu ūdeni
2.Pamēģiniet atslodzes dienas

Īslaicīga badošanās palīdz notievēt un pat aizkavē novecošanos. Ja doma par to, lai neēstu diennakti jums šķiet neizturama, pamēģiniet metodi 16:8 – badošanās pieņemams variants. Šajā gadījumā jūs ēdat, kā pierasts, līdz plkst.19.00, bet nākamo pārtikas uzņemšanu sāciet plkst.11 no rīta nākamajā dienā. Ir atļauts dzert ( ūdens, tēja, kafija). Ja jūs vēlaties notievēt, izvairieties no pārēšanās pēc badošanās pārtraukšanas. Vienkārši sāciet ēst kā parasti. Sākumā var būt izsalkuma sajūta, bet ar laiku var pierast.
3. Koncentrējieties uz ēšanu

Ēdot mēs esam pieraduši darīt vēl kaut ko. Mēs ēdam ēdienreižu starplaikos, skatoties sociālajā tīmeklī, vai skatoties iecienīto seriālu. Ja mēs apzināti pievēršam uzmanību tikai ēdienam, tad saprotam, cik mums gribas ēst, un kad esam paēduši, sekojam savām emocijām, kā arī jūtam ēdiena smaržu, garšu un ēdiena tekstūru.
Vispirms ir jānovāc viss, kas jums traucē ēdienreizē. Izslēdziet televizoru, nolieciet malā telefonu un veltiet maksimālu uzmanību tam, ko ēdat.
4. Elpojiet ar vēderu

Elpošana- daudzi no mums neuzskata par māku, un domā, ka tam nav jāmācās. Tomēr daudzi no mums ir pieraduši elpot sekli, ieelpojot tik daudz gaisa, kas ir nepieciešams dzīvības uzturēšanai. Tajā pašā laikā dziļa elpošana ar diafragmu tikai 5-10 minūtes dienā palīdzēs samazināt asinsspiedienu, palēninās novecošanās procesu, uzlabos koncentrāciju un miegu.
Apgulieties uz muguras, aizveriet acis, padomājiet par kaut ko labu un pamēģiniet elpot ar vēderu. Jūs varat nolikt kādu priekšmetu vai nelielu hanteli uz vēdera, lai labāk sajustu šo elpošanas veidu.
5.Tīriet zobus ar kokoseļļu

Kokoseļļa ir kļuvusi ļoti populāra pateicoties virknei labu īpašību. Izņemot brīnišķīgo spēju mitrināt un mīkstināt ādu, kokoseļļu var izmantot kā zobu pastu jebkādā veidā, vai arī, maisījumā ar pārtikas sodu.
Kokoseļļai ir antibakteriālas un balinošas īpašības, un pie tam, tā nesatur ķīmiskas vielas, putas radošas piedevas un mākslīgus aromatizatorus, kas parasti ir zobu pastās.
6.Ēdiet melnu šokolādi

Pētījumi parādīja, ka katru dienu 45 grami melnas šokolādes ir labi sirdij, smadzenēm un visumā veselībai.
Protams, ir jāatceras, ka ir jāizvēlas tieši melnā šokolāde ar kakao saturu, vismaz 70%, jo tieši kakao ir derīgas īpašības.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

1 2 18:54 22.04Santaa
Ko tad pardod alkaholu lidmasinas,vai tad tas ir vajadzigs??Ir un bys vnmer kkadi individi kas radis problemas.Naw alkahols naw problemu
0 0 21:56 21.04Liliy
šis ir sūds.Hihihihihihi
0 0 21:37 18.04цум
цмици
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © torno.lv 2012 - 2019